Julklappar?

Imorgon blir mitt sista rejs med julklappar tror jag.. Oh.. hoppas jag hittar allting jag ska ha, ska även träffa Victoria är det nog tänkt, det ska bli roligt :) Per och Camilla kommer upp imorgon så jag hoppas på att träffa dem också, får stiga upp tidigt o planera dagen väl :P Får väl se vad som verkigen händer av allting =/ Det brukar ofta falla bort en bit.. Men det löser sig nog :) Har några julklappar kvar.. till syrran, pappa, mamma (tror jag) och Elisabet. Den enda det varit lätt att handla till i år är Sara, jag har hittat hur mycket som hellst som jag vill köpa, tyvärr är jag ej gjord av pengar... -suck- Skulle vilja köpa någon ny tröja till jul/nyår men så fruktansvärt mycket folk på stan så man orkar typ inte prova kläder :( Det blir nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback