JUL - JUL - JUL

Jepp, idag har jag och mamma gjort jul här hemma. Mycket mysigt! :) När jag steg upp höll hon på i full fart att städa övervåningen och ställa fram massa julsaker. Tidigare i veckan hängde hon upp julgardiner så allting var så mysigt! :) Efter att Sverige-topp-40-listan slutade på RIX så satte jag på julmusik! Åh så mysigt det blev. Mormor kom förbi ett tag och drack lite kaffe sen hjälpte jag mamma att städa och jag fixade till i mitt rum. Nu är allting väldigt fint och mysigt här hemma! :)

Tidigare i veckan köpte även jag och mamma nya "adventsmuggar" riktigt söta var de. Vi brukar alltid äta frukost tillsammans på alla adventar så äter vi i vardagsummet o lyssnar lite på julmusik, mycket mysigt. De nya muggarna ska vi alltså ha då på morgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback