Gårdagen - Skola

Hej! Igår började jag dagen med en försovning =/ kom till skolan lagomt till andra lektionen. Men vi hade tydligen ej gjort så mycket så det får vara -le- hade i alla fall 2lektioner engelska, teckenspråk och idrott. På idrotten hade vi badminton och tennis, har träningsvärk idag :P haha men inte så mycket som jag trodde i alla fall -ler- Det var roligt om inte annat :) 2engelskalektioner måste jag ha på måndagar nu i 10veckor under praktiken, därför att vi har engelska på torsdag morgon i vanliga fall. Skulle jag fara in och ha engelska på torsdagen skulle jag behöva vara jättelänge på praktiken. Typ alla tid jag missar, och det är nog med 8timmar om dagen!!! Hojja, hade inte orkat längre. Så nu har vi engelska på måndag efter skolan.. inte roliger det heller. Men slutar 3 i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback