Fiskpinnar i akvarium?

Haha, ni skulle ha varit med idag på månen. Jag och tre flickor skulle gå och hämta matvagnen. När man gör det går man förbi köket och de sätter maten på vagnen innan man går till avdelningen igen. Så när vi kom till köket så fick vi vänta ett tag innan de satte på maten. Då slog ena flickan knät och jag hukade mig och "blåste" så hon blev glad. Efter det hann en av de andra flickorna sätta sig i mitt knä och vänta på maten. Då såg hon hur en av bespisningspersoalen kommer med tre skålar med fiskpinnar i och ställer på vagnen. Hon viskar till mig: Jag har också fiskpinnar hemma, i ett akvarium. Jag ler lite och frågar vilken färg hennes fiskar är. Hon höjer rösten lite och säger: Det är FISKPINNAR i mitt akvarium.

Haha. det var så otroligt gulligt! :) Idag har jag fått säga åt många gånger, har även gjort så tomtar (ni vet som man gjorde på skolan med flörtkula och toarulle). I slutet av dagen satt jag lver en timme och pratade med min handledare i ett kontor. Hon tycker att det går väldigt bra för mig :) haha.. när vi kom där ifrån rummet tillbaka till avdelningen så frågar en av de andra som jobabr där: Jahaja, hur mycket vi att det går för dig nu då? :P hahaha.. sen skrattade hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback