Filmnarkoman

Åhh.. jag är helt.. jag vet inte? Dagen har tagis tig fram, duschat sedan mest bara suttit här, håller på titta på min fina dvd-samling och sorterar lite m.m. Tänk att man kan vara så glad över materiella ting. Det är helt sjukt. Och det värsta är nog att jag är stolt över dem -skrattar- Blir glad när jag ser mina filmer när jag kommer in i mitt rum, helt sjukt! Sitter hära på internet och tittar på nya jag vill ha :)

Som de flesta vet samlar jag på Disney Klassiker (som tydligen väldigt många andra svenskar gör) Men jag tycker att det har gått bättre nu ett tag. I början skulle jag ju ha alla på VHS sen blev det VHS med slått fodral, nu vill jag ha alla på DVD. Har 9st på DVD nu.. inte så många av 45 men det tar sig -ler- har nästan alla om man räknar med de jag har på VHS också.. men vill ju ha dem på DVD :P

Jag har även väldigt svårt att ha tex - Saw 1. Då måste jag skaffa alla följande. Blir så dyrt i längden :P haha men that´s me. Fast inte riktigt samma med mina tecknade.. typ björnbröder 2 vet jag ej om jag vill ha? 1an var ju i och för sig otroligt bra. Men vet inte.. ingen jag prioriterar i alla fall. Självklart gäller det bara de bra filmerna, men jag tror bara jag har bra filmer :P haha

58 vanliga DVD
9 Disney klassiker DVD
Desperate housewives 1
Pang i bygget
L-word 1
Hey baberiba 1
45 VHS (disney m.m)

ja... jag har lite filmer :P haha Och tänk vad många fler jag önskar över huvudtaget! Ojoj.. Men det är bara en tidsfråga innan jag äger dem alla jag vill ha ;) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback