Dagis + Praktik = Sjuk

Ja.. Nu har Stina blivit sjuk.. Hojja, i natt var nog den värsta natten på länge, vaknade heeela tiden, dunkade o värkte i både öron och hals :'( Skrev o beklagade mig till en vän som genast skickade gulligt mess tillbaka -love-

Dagen har fungerat.. Behöver som tur var inte städa, syster skulle göra det istället! Så skönt.. Det är nog första gången jag hoppar över en städning på mer än ett år? Så det gör inte så mycket :) Just nu är det värt det, skulle aldrig orka!

Har legat i sängen hela dagen. Ska forstätta med det. Känns som att det gör ont i fingrarna när jag skriver -ynklig- Men men.. Ska vila och bli frisk till tisdag hade jag planerat! :P

Hoppas ni andra mår bättre än jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback